מצבה של חוה מרק משתפר, הלווית מיכי הי"ד בעתניאל ובירושלים

    חווה מרק, רעייתו של מיכאל, עדיין מאושפזת במצב קשה, אך יציב. היא מונשמת ומורדמת. מצבה של בתם תהילה השתפר והיא הועברה למחלקה כשהיא בהכרה. בנם פדיה ישתחרר בקרוב
    אבי יעקב 1 Comment on מצבה של חוה מרק משתפר, הלווית מיכי הי"ד בעתניאל ובירושלים

    נתניהו בק. ארבע: "לראות את החדר של הלל, לראות את כתמי הדם שם ליד מיטתה וספרים ובגדים של ילדה קטנה, זה מזעזע" • בנט, יציג בקבינט תכנית לפגיעה בתשתיות הטרור ע"י ביצוע מבצע מיני "חומת מגן"

    נתניהו ואריאל צילום: לע"מ
    חווה מרק, רעייתו של מיכאל, עדיין מאושפזת במצב קשה, אך יציב. היא מונשמת ומורדמת. מצבה של בתם תהילה השתפר והיא הועברה למחלקה כשהיא בהכרה. בנם פדיה ישתחרר בקרוב
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות צה"ל המשיכו בערב שבת לבצע כתר וסריקות באזור חברון אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע שבו נרצח אתמול מיכאל (מיכי) מרק, אב לעשרה. המצוד מתמקד כעת בכיוון המודיעיני, אחרי שלפי הערכה ראשונית המחבלים נמלטו עם רכבם לאזור העיר. כוחות רבים של צה"ל מסייעים באכיפת הכתר על חברון, הנרחב ביותר מאז הימים שאחרי חטיפת ורצח שלושת הנערים לפני שנתיים. זה לא היה האירוע הביטחוני היחיד באזור.

    חווה מרק, רעייתו של מיכאל, עדיין מאושפזת במצב קשה, אך יציב. היא מונשמת ומורדמת. מצבה של בתם תהילה השתפר והיא הועברה למחלקה כשהיא בהכרה. בנם פדיה ישתחרר בקרוב.

    הערב מסר פרופ' אבי ריבקין, מנהל אגף הטראומה בבית החולים, כי מצבה של האם "מוסיף להיות קשה, אך בהחלט יציב ונראית מגמת שיפור". לדבריו, "האימא יצאה מסכנת חיים. אני מקווה שהמצב שלה יוסיף להשתפר ונוכל ללוותה לביתה".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן החליטו ביום שישי סמוך לכניסת השבת: לאשר בניית 42 יחידות דיור חדשות בקרית ארבע, באזור שבו מתגוררת משפחתה של הלל יפה אריאל בת ה-13, שנהרגה בפיגוע הדקירה בביתה בהתנחלות ביום חמישי. ההחלטה לאשר את המכרז החוזר, שפורסם לפני שנה וחצי, התקבלה לאחר הביקור שקיים ראש הממשלה בבית המשפחה בשעות הבוקר.

    "לראות את החדר של הלל, לראות את כתמי הדם שם ליד מיטתה וספרים ובגדים של ילדה קטנה, זה מזעזע", אמר נתניהו בתום הביקור בבית המשפחה. "זה מזכיר לנו שוב מול מי ומול מה אנחנו עומדים. הם רוצים לעקור נטוע ואנחנו נעמיק את השורשים. הם לא יוציאו אותנו מכאן. התרשמתי מהמשפחה המופלאה הזאת, הם לא ישברו את רוחה וגם לא את רוחנו.

    הלוייתו של מיכי מרק הי"ד תתקיים מחר. הספדים יחלו בישיבה בעותניאל בשעה 11 בבוקר והוא יטמן בהר המנוחות בירושלים.

    בתול כך הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס בערב ב-22:00 לדיון על המצב הביטחוני ואפשרויות התגובה על פיגועי הטרור. יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, יציג בקבינט תכנית לפגיעה בתשתיות הטרור ע"י ביצוע מבצע מיני "חומת מגן", מעצר וכלא למשפחות מחבלים (השרה איילת שקד כבר פועלת לקידום הנושא), הרס מיידי של אלפי המבנים הערבים הבלתי חוקיים ביהודה ושומרון והטלת עוצר מוחלט על הכפר וסביבתו. עוד דורש בנט לסגור את אפשרות הגלישה לפייסבוק ואפשרות גלישה ב-3G לערבים במרחב חברון, בכדי למנוע את ההסתה ברשתות החברתיות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ה' יאמר על צרותינו די